Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
Ok ja dat is wel weer zo! 

- Noodleguitar
- Lid
Ja, de installatie is vaak iets van 1.5 keer to 2 keer zo groot als het (ingepakte) bestand dat je download.
Ik durf ook te wedden inderdaad dat als je de demo download, je al het hele spel hebt en dat je bij het kopen van een fysieke of digitale kopie gewoon een code krijgt om het spel te activeren (net als in STDS). Waarschijnlijk moet deze code wel ergens bewaard worden voor mogelijk toekomstige her-installaties.
Voor de makers is het ook veel makkelijker om alle data ook in de demo te stoppen en dat het spel gewoon kijkt wat je aan het doen bent en dan een restrictie geeft wanneer je iets wilt doen dat niet in de demo zit. Het alternatief zou zijn om gedeelten van de map uit de demo te laten bijvoorbeeld en dat zou (denk ik) veel meer werk kosten.
Ik durf ook te wedden inderdaad dat als je de demo download, je al het hele spel hebt en dat je bij het kopen van een fysieke of digitale kopie gewoon een code krijgt om het spel te activeren (net als in STDS). Waarschijnlijk moet deze code wel ergens bewaard worden voor mogelijk toekomstige her-installaties.
Voor de makers is het ook veel makkelijker om alle data ook in de demo te stoppen en dat het spel gewoon kijkt wat je aan het doen bent en dan een restrictie geeft wanneer je iets wilt doen dat niet in de demo zit. Het alternatief zou zijn om gedeelten van de map uit de demo te laten bijvoorbeeld en dat zou (denk ik) veel meer werk kosten.
Trucking career: Hard Truck 2 --- Hard Truck: 18 Wheels of Steel --- 18 WoS: Across America --- 18 WoS: American Long Haul --- Euro Truck Simulator --- Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Ik ga er wel van uit van de demo downloaden en dan hem verder kan spelen met de code. Dat laatste is wel omslachtig om de helft er uit te laten.
Als ik op Amazon.de ETS2 koop krijg ik dan de duitse versie?
Kan ik dan ook kiezen uit verschillende talen??
Kan ik dan ook kiezen uit verschillende talen??
12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Ik denk het wel. Gewoon alle talen.
Laatst gewijzigd door coen222 op do 11 okt 2012, 18:15, 1 keer totaal gewijzigd.
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
-
- Lid
Je kunt dan vast in het menu wel de nederlandse taal invoeren. ;p
Ik heb Free Record Shop ff nagevraagd hoe het zit met die levertijd er staat Leverbaar vanaf 21-10-2012, dus gevraagd of het dan ook rond 21 oktober word geleverd ;p
ik heb hier ergens gelezen dat de demo het volledige spel is. je kan hem niet meer spelen na 10 leveringen of 4000 kilometers. ligt eraan welke eerst komtNoodleguitar schreef:Ja, de installatie is vaak iets van 1.5 keer to 2 keer zo groot als het (ingepakte) bestand dat je download.
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Van TheRealTruckerGal.
Einen neuen Video.. 1/2 >> <- Lijkt erg op de video van Willem/Pieter )
Einen neuen Video.. 2/2 >> <- Niet zo'n boeiende )
Einen neuen Video.. 1/2 >> <- Lijkt erg op de video van Willem/Pieter )
Einen neuen Video.. 2/2 >> <- Niet zo'n boeiende )
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
- DavidWouda
- Lid
Klopt alleen daar zat wel een ontzettend grote bug in. Als je of F4 drukte (dat is om je verlichting aan te passen) kon je zo weer verder spelen en was de volledige versie unlockedpro.f schreef:ik heb hier ergens gelezen dat de demo het volledige spel is. je kan hem niet meer spelen na 10 leveringen of 4000 kilometers. ligt eraan welke eerst komt