Euro Truck Simulator 2
Re: Euro Truck Simulator 2
Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
- power boy535
- Lid
Goede vraag.. Ik heb op STDS toch wat lag... ondanks mijn relatief hoge specificaties... Wat ik dus raar vind.coen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?
DAF Nederlandse Trots!
- Twinone020
- Lid
nergens last van met stdspower boy535 schreef:Goede vraag.. Ik heb op STDS toch wat lag... ondanks mijn relatief hoge specificaties... Wat ik dus raar vind.coen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?
mijn pc:
Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

Centurion 5 II
I7 920 2,67GHz
P6T SE Socket 1366
SSD: Vertex 4 128GB
HDD 2TB WD20EARX
corsair Dominator DDR3 1600 6GB
videokaart: MSI GTX 660 2GB
OCZ 600Watt voeding
Windows 7 Ultimate 64 bits

- ETS Rijder
- Ere-Lid
- Contacteer:
Ik speel alles op ultra..ik heb dan ongeveer 30 frames per secondecoen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?

Vermaak me er prima mee hoor, zoals je in dit filmpje kan zien!

Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Wil je aub even de volledige link posten? Anders kan ik 'm niet zien op mijn telefoon.ETS Rijder schreef:Ik speel alles op ultra..ik heb dan ongeveer 30 frames per secondecoen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?
Nothingo veryo specialo.
- stefanneke
- Lid
is de demo weer zo dat je hem wat langer dan een uur kan spelen of voor altijd zoals bij stds dan kan je eerst alles een testen want op een uur is dat weinig om te weten hoe alles werkt en de instellingen enzo
- roydej
- Lid
- Contacteer:
>> http://www.youtube.com/watch?v=9uzU01WW ... e=youtu.be <<Verenzak schreef:Wil je aub even de volledige link posten? Anders kan ik 'm niet zien op mijn telefoon.ETS Rijder schreef:Ik speel alles op ultra..ik heb dan ongeveer 30 frames per secondecoen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?

Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Dat zal wel mooi zijn met de amerikaanse trucks: Mackroylabruyere schreef:Wellicht American truck simulator omdat dat domein op internet al gekocht was door SCSmaxieboy schreef:Misschien rare vraag maar iemand enig idee wat SCS Software hier na gaat maken voor een game??

12GB RAM
64 GB SSD
1 TB HDD
Nvidia GTX 560Ti 1GB
Windows 7 Home Premium 64-Bits
Op 19 okt komt de demo uit toch ? Dan kan ik hem spelen. Misschien voor eeen uur en dan nog een week wachten opde volledige versie
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
Misschien stomme vraag maar wat is fps??coen222 schreef:Hoe zit het met de FPS ? kan iemand van de beta testers dat vertellen. Want bij STDS viel die nogal laag uit. hebben ze dit een beetje gefixt ?