heb ik ook nog nergens gezien, is wel jammerFunnyDAF schreef:Weet je wat mij opvalt je kunt nu niet meer kiezen tussen versnelingsbakken als je je truck gaat pimpen???!!!![]()

heb ik ook nog nergens gezien, is wel jammerFunnyDAF schreef:Weet je wat mij opvalt je kunt nu niet meer kiezen tussen versnelingsbakken als je je truck gaat pimpen???!!!![]()
idd maar zit het niet per motor anders hoe zwaardere motor hoe meer versnellingen??jztrucking schreef:Versnellings bakken... In pttm had je wel dat je moest kopen. maar echt veel heb je er niet aan..
mvos97 schreef:idd maar zit het niet per motor anders hoe zwaardere motor hoe meer versnellingen??jztrucking schreef:Versnellings bakken... In pttm had je wel dat je moest kopen. maar echt veel heb je er niet aan..
pttm, mooie tijd zucht..... Dat spel ik heb ik echt letterlijk kapot gespeeld (cd was dwars door uiteindelijk) Wel weer een nieuwe gehaald toen, en ik speel het af en toe nog wel eens.jztrucking schreef:Versnellings bakken... In pttm had je wel dat je moest kopen. maar echt veel heb je er niet aan..