geen ideeh-j schreef:zijn mods voor Customizing ook makkelijk te maken?

geen ideeh-j schreef:zijn mods voor Customizing ook makkelijk te maken?
Ik geloof van wel, bij ETS zie je ook bij zmod objects te downloaden lampenbeugels etc staan, dat moest vast wel in ETS 2 te brengen zijn.h-j schreef:zijn mods voor Customizing ook makkelijk te maken?
Je moet dan ook nog de plaats van die mods kunnen aanvinken maar zien wel of dat mensen het voor elkaar krijgen mij zal denk niet snel lukken want modden kan in niet heel goedAlpha1Carlo schreef:Ik geloof van wel, bij ETS zie je ook bij zmod objects te downloaden lampenbeugels etc staan, dat moest vast wel in ETS 2 te brengen zijn.h-j schreef:zijn mods voor Customizing ook makkelijk te maken?
Inderdaad, maar het is gewoon afwachten, ookal denk ik wel dat het zal lukken.jarnelieftink13 schreef:zal wel mooi zijnd dat de dat de betere modders gewoon een traanplaat ofzo maken en dat die dan tussen de parts staan en dat je die dan zo op de truck kan zetten
idd zou wel prachtig zijn en van die breedtepaaltjes en meer lampen, en achter kant ook veranderen en achter de cabine ook lampen kan zetten ;p sorry ben verslaafd aan lampjesjarnelieftink13 schreef:zal wel mooi zijnd dat de dat de betere modders gewoon een traanplaat ofzo maken en dat die dan tussen de parts staan en dat je die dan zo op de truck kan zetten