Die zijn er nog niet.Lorenzo Wallaert schreef:Kan iemand me helpen?
Zijn er al downloads voor ETS2?
Zo ja waar kan ik ze dan vinden en hoe moet ik ze dan downloaden zonder programma?
Euro Truck Simulator 2
- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Re: Euro Truck Simulator 2
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
volgens mij kun je er dan wel een werknemer op laten rijden.truckstyling schreef:Hier nog wel een leuk filmje over het opbouwen van een MAN. http://www.youtube.com/watch?v=ycyAJsLn ... ure=relmfu
wat ik me nog af vroeg; je rijdt in een daf xf en je wilt een nieuwe MAN, maar je wil je daf niet inruilen, kan je deze daf dan ook in de garage zetten zodat er een werknemer in kan rijden![]()
Toch jammer dat je bij scania geen lampen in de grill kunt doen
- truckstyling
- Lid
bedoel je de lampen mooi in gebouwd? , met beugel kan het namelijk wel
Laatst gewijzigd door truckstyling op zo 30 sep 2012, 14:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
-
- Lid
Ok RB1110 toch bedankt
- roydej
- Lid
- Contacteer:
Jazeker.RB1110 schreef:Is het hoofdmenu nog wat veranderd? Of gewoon hetzelfde als STDS?
Normaal vind ik behaalde screenshots/video's waarin iets wat nodig is geshowt wordt zo, maar als je het nodig hebt.. Ik zoek verder. Maar het hoofdmenu is iniedergeval al een paar keer voorbijgekomen!
Tikkeltje 'fanatieke' Twitteraar, Skypenaar en SCSer, owja en zomerfan.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
Gebruiker van Windows 8 Professional (+ Media Center Pack)
Broodje frikandel met mayonaise.
YOLO.
nee er zijn nog geen downloadlinks.Lorenzo Wallaert schreef:Kan iemand me helpen?
Zijn er al downloads voor ETS2?
Zo ja waar kan ik ze dan vinden en hoe moet ik ze dan downloaden zonder programma?
koop het spel gewoon en download het niet illegaal omdat SCS het geld verdient en omdat niemand je hier helpt als hij illegaal is
ik bedoel de ingebouwde lampen. maar daar zal vast wel een keer een mod voor komentruckstyling schreef:bedoel je de lampen mooi in gebouwd? , met beugel kan het namelijk wel
- truckstyling
- Lid
ja dat denk ik ook.h-j schreef:ik bedoel de ingebouwde lampen. maar daar zal vast wel een keer een mod voor komentruckstyling schreef:bedoel je de lampen mooi in gebouwd? , met beugel kan het namelijk wel
Die nieuwe velgen zijn wel mooi maar waarom zijn ze zo mat, als je van die supersingel velgen hebt zijn ze echt mooi chroom. zoals aloca´s
zou dat te zwaar voor het spel zijn ofzo?
Dutch truckstyling forever BR-VN-33
ik hoop dat er ook nog een mod komt voor spatlappen en voor oorbellen en lampen bij de spatlappen ;p zou ik echt vet vinden en voor in de gril lampjes
zijn mods voor Customizing ook makkelijk te maken?