Het zit in elke koplamp van Volvo, en word eind 2013 verplicht om een led er om heen te hebben bij startsverlichting..

Aha, had daar al iets van gehoord inderdaad, maar ik wist niet dat elke Volvo dat origineel had...jztrucking schreef:"maar ik vraag me af of dit origineel is"
Het zit in elke koplamp van Volvo, en word eind 2013 verplicht om een led er om heen te hebben bij startsverlichting..
ik heb niet echt verstand van al die grafische kaarten etc maar kan mijn pc het spel aan zie mij specs hier onder?roydej schreef:Minimale Systeemeisen VOLGENS ORIGIN;
• Besturingssysteem: Windows XP (SP3)/Vista/7
• Processor Dual core CPU 2,4 GHz
• 2 GB systeemgeheugen
• Grafische kaart met 256 MB geheugen (GeForce 7600 GT-of beter)
• Geluidskaart met ondersteuning voor DirectX 9
• DirectX 9.0
• 1,5 GB beschikbare harde schijfruimte
Aanbevolen systeemeisen VOLGENS ORIGIN;
• Dual core CPU 3,0 GHz
• 4 GB systeemgeheugen
• Grafische kaart met 1024 MB geheugen (GeForce GTS 450-of beter)
[----------------------------------------------------------------------------------]
Als ik dit mag geloven zou zelfs mijn laptop dit zeker aankunnen.
hij zit ingebouwd in mn laptop en dat is bekant niet mogelijk om daar andere in te zettenmauricec7 schreef:als ik die foto's ziet op google Geforce 610m vind ik hem niet als game kaart zien mijn mening maar je kan het proberen
je kan het proberen maar ik zeg niet dat het 100% gaat werken ;mvos97 schreef:hij zit ingebouwd in mn laptop en dat is bekant niet mogelijk om daar andere in te zettenmauricec7 schreef:als ik die foto's ziet op google Geforce 610m vind ik hem niet als game kaart zien mijn mening maar je kan het proberen
Ik heb een AMD HD5850 1gb en 4gb ram en hij kan bf3 aan dus dan zal dit spel ook wel goed draaien!?mauricec7 schreef:je kan het proberen maar ik zeg niet dat het 100% gaat werken ;mvos97 schreef:hij zit ingebouwd in mn laptop en dat is bekant niet mogelijk om daar andere in te zettenmauricec7 schreef:als ik die foto's ziet op google Geforce 610m vind ik hem niet als game kaart zien mijn mening maar je kan het proberen![]()
je zult wel zien op 19 oktober