Markes schreef:Heb nog een verkooppunt gevonden
Hij is ook te koop op Origin, is van EA
Vind het wel een rare plek voor SCS
Dat is zeker raar

Markes schreef:Heb nog een verkooppunt gevonden
Geen idee maar dan konden ze toch via een update die weer invoeren??h-j schreef:Zouden de truckfabriekanten die geen licentie hebben gegeven. Dit gedaan hebben omdat die allemaal hun trucks hebben vernieuwt
Zoals je wel ziet bij de filmpjes van Dirt Devil heeft de oude Volvo niet die led-haken, Dat hebben ze overigens in het echt ook niettruckstyling schreef:Waar ik benieuwd naar ben is of de volvo nou ook van die verlichte ´haken´ heeft in de koplampen die je aan kan zetten??, wat je ook bij het nieuwe model steeds ziet
Zoals je wel ziet bij de filmpjes van Dirt Devil heeft de oude Volvo niet die led-haken, Dat hebben ze overigens in het echt ook niettruckstyling schreef:Waar ik benieuwd naar ben is of de volvo nou ook van die verlichte ´haken´ heeft in de koplampen die je aan kan zetten??, wat je ook bij het nieuwe model steeds ziet
ik heb zelf in de filmpjes gezien dat er een nieuw bedrijf is namelijk LKW, maar weet niet of deze ook daadwerkelijk in de game komtmvos97 schreef:@DavidWouda welke bedrijven heb je allemaal zijn er ook nieuwe bedrijven bijgekomen of zijn nog zelfde als ets/gts etc ?
Komt hij daar dan ook een week later uit? net als op bol.com?Markes schreef:Heb nog een verkooppunt gevonden
Weet ik niet, het is wel een download.power boy535 schreef:Komt hij daar dan ook een week later uit? net als op bol.com?Markes schreef:Heb nog een verkooppunt gevonden