Euro Truck Simulator 2
-
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
welke site is het beste om ets 2 te reserveren dat je hem op 19 oktober EN op cd versie krijg?
Dat is niet mogelijk.
De cd versie komt een week later
Dan zou je hem Digitaal moetten kopen
De cd versie komt een week later
Dan zou je hem Digitaal moetten kopen
leren skinnen:http://www.youtube.com/watch?v=ADQNW6nL5TI
als dit niet lukt PM me dan.
als dit niet lukt PM me dan.
- jeffrey-volvo
- Lid
Ik heb ook niet gezegd dat het flauw is van scs maar het is idd flauw van volvo. Toch jammer als je al een paar maanden lekker gemaakt wordt met een mooie volvo en het blijkt dat het dan een vaillant wordt. Maar ja.....opzich is de vaillant ook wel mooi hor.
in cabine zit geen verschil behalve logo, en is niet flauw van scs maar van volvo, want die wil geen licentie geven
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Inderdaad en dat geldt ook voor Mercedes-benz en Daf en volgens mij Iveco ook, het is een spel met goede bedoelingen wat super realistisch is, maar waarom geven ze die licenties niet gewoon?truckboy6 schreef:in cabine zit geen verschil behalve logo, en is niet flauw van scs maar van volvo, want die wil geen licentie geven
Echte Mannen rijden over de vlucht strook!
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
Geheugen : 4GB RAM
Voeding : 650 WATT POWER CORSAIR
nee snap ik ook niet... is onwijs realistisch, dus is alleen maar reclame lijkt mijmvos97 schreef:Inderdaad en dat geldt ook voor Mercedes-benz en Daf en volgens mij Iveco ook, het is een spel met goede bedoelingen wat super realistisch is, maar waarom geven ze die licenties niet gewoon?truckboy6 schreef:in cabine zit geen verschil behalve logo, en is niet flauw van scs maar van volvo, want die wil geen licentie geven
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!

Ik snap dat ook niet maar ja je gaat er niet dood aan als er dav ivedo vaillant staat toch?
DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
Liever zes Klappen dan acht die er niets van snappen!!!
DAF Nederlandse trots
DAF Nederlandse trots
Ja Nathan dat klopt m,aar als je toch bezig ben doe het dan gelijk in 1 keer ;PFunnyDAF schreef:Ik snap dat ook niet maar ja je gaat er niet dood aan als er dav ivedo vaillant staat toch?
mvos97 schreef:Ja Nathan dat klopt m,aar als je toch bezig ben doe het dan gelijk in 1 keer ;PFunnyDAF schreef:Ik snap dat ook niet maar ja je gaat er niet dood aan als er dav ivedo vaillant staat toch?
Dat is waar

DAF 105.560 TwinTurbo Powerr!!!!!!
DAF Nederlandse trots
DAF Nederlandse trots