Goede simmulator,slecht engine physics....

Hier kan over Extreme Trucker 2 gepraat worden.
Plaats reactie
peteredlin
Lid
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: za 10 apr 2010, 05:42

Goede simmulator,slecht engine physics....

Bericht door peteredlin »

Hallo,

Ik heb Extreme Trucker 2 gekocht en ben over veel dingen erg tevreden.

Het sturen is beter en kan ook nog gecustomized worden in "def/vehicle/physics.sii"
Er zijn veel verschillen wheel rolling resistence's voor verschillende weg soorten en ook deze kunnen worden getuned.
Het schakelen is weer zo als in convoy en dat is goed want dan kun je zelf kiezen hoeveel je terug schakelt.
De graphics zijn tof voor zover het mij intreseert want wat vandaag mooi is is morgen weer oud en lelijk...

Min punten vind ik:

De engine physics, het lijkt net of de motor vast aan het lopen is want als je de gas maar net loslaat sta je alweer stil. Ik heb gezocht naar hoe je dit kan veranderen zodat het zo is als het in convoy/haulin was, maar heb nog niet gevonden hoe ik de motor caracteristiek kan veranderen...erg jammer.

Het AI. verkeer rijd nog al makkelijk tegen je aan..

De Trailers en Trucks kunnen niet omvallen voor zo ver ik weet, maar ja dit is iets wat in alle scs. simulators zo is.....(zullen ze wel doen om die sticker van 3 jaar op hun doos te kunnen zetten)

Conclusie:
Ik ben tevreden met mijn aan winst en hoop dat ik de motor toch nog weet te tunen zo dat tie als in gts of convoy reageert.

Groet,
p.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”