Euro Truck Simulator 2
- truckser32
- Lid
Re: Euro Truck Simulator 2
jawel in 18 wos haulin volgens mij
-
- Lid
sorry, ik snap je niet helemaal ? 

-
- Lid
dat er volgens hem in 18 wos haulin vouwlijke bestuurders zaten, teminste, dat denk ik.
klopt dat truckser32?
klopt dat truckser32?
hier is mijn zusje blij mee (want anders vindt ze niets aan)Michael1234 schreef:SCS heeft dit in 2010 een keer gezegt:Dus dat komt er waarschijnlijk wel inRight now we are working on a guy, but based on input from our fan base, it seems that we should also create a female driver option for ETS2 as well.
-
- Lid
haha, oke. nou dat ook weer een beetje opgelost. alleen ik had in Haulin geen vrouwlijke bestuurders. wel in luxewagens maar niet achter het stuur van een truck... 

ik wel, maar ik heb meer iets met Europese trucks dan Amerikaanse trucks (dus ETS i.p.v. 18wos)jztrucking schreef:haha, oke. nou dat ook weer een beetje opgelost. alleen ik had in Haulin geen vrouwlijke bestuurders. wel in luxewagens maar niet achter het stuur van een truck...
-
- Lid
haha, ja ik ook. maar vroeger waren er nog geen europese truck simulators. had ik pttm met allemaal nederlandse vrachtwagens haha. 

- RB1110
- Lid
- Contacteer:
Michael1234 schreef:dat er volgens hem in 18 wos haulin vouwlijke bestuurders zaten, teminste, dat denk ik.
klopt dat truckser32?
Ja ik had dat spel ook, maar daar kon je kiezen wat je wou zijn. Ik denk/hoop dat dat er ook in komt want 18 WoS is volgens mij toch ook van SCS
HAVO: Half Afgemaakte Voortgezet Onderwijs.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
Gave radiozender: https://eurotruckradio.com/
Die is gemaakt toen de multiplayer van ETS2 een beetje bekend werd.
dat kan ook, maar ik ben pas met truckgames begonnen tot ETS 1 uit was dus eigenlijk speel ik alleen maar ETSjztrucking schreef:haha, ja ik ook. maar vroeger waren er nog geen europese truck simulators. had ik pttm met allemaal nederlandse vrachtwagens haha.
- truckstyling
- Lid
Is het jullie al opgevallen dat er verschillende standen zijn van de ruitenwissers.
Bij 0;57 staat ie op langzaam en 1;06 op snel
geweldig toch

Bij 0;57 staat ie op langzaam en 1;06 op snel
geweldig toch

Dutch truckstyling forever BR-VN-33