DTS International

Maak hier een eigen blog aan.
Plaats reactie
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Jorden is ook in Linz :o :shock: goed opletten dus

Goedemorgen, het is 10:00 als ik wakker word, als ik vanuit mijn bed de boordcomputer open zie ik dat er een ritje naar Salzburg voor me klaarstaat, wat er in de gele Jansen trailer zit weet ik nog niet.
Als ik wil wegrijden bedenk ik me opeens dat ik zin heb ik een bakje koffie, en de blaas zit ook vol.
De garage is al open, de gastvrije Oostenrijkers vinden het geen probleem dat ik het toilet gebruik.
De blaas is geleegd het bakkie leut ligt te spartelen in mijn slokdarm.
Ik wil net de truck instappen als ik getoeter hoor, het is Jorden (JZtrucking), hij staat te laden op een parkeer bouwplaats ik loop even naar hem toe.



De hand gaat in de lucht, ik hoor de stem van Jorden al: eeeey kerel, alles goed.
P: Met mij is alles prima met jou ook ?
J: Ja het gaat wel, genoeg werk ik mag niet klagen.
P: Nou mooi man, waar gaat de reis naartoe ?
J: Naar Esbjerg en jij dan ?
P: Ik mag even naar de Posped om een trailer verf te laden voor Salzburg, mooi kraantje heb je achterop hangen.
J: Haha Salzburg, twee uurtjes rijden ja, er moet ook nog geld verdient worden, zeker een mooie kraan een Hitachi Zaxis 350 van 41 ton.
P: Zozo das een flinke jongen, dat geld verdienen komt wel goed, ik ga weer naar de truck, spreek je vast nog wel een keer, goede reis en voorzichtig aan.
J: Yoo komt goed jij ook voorzichtig aan .
Ik start de motor en ga linksaf richting Posped, een korte groet en ik neem afscheid van Jorden.
Als ik me meld bij de Posped zit er niemand in het kantoortje, dan eerst aankoppelen en dan maar de papieren regelen, als de Jansen trailer erachter hangt zie ik dat de papieren tussen de luchtslangen hangen, ik kan direct weg.



Na een half uur zie ik zwaailichten in de verte, een grote Politie controle gelukkig mag ik doorrijden.
Verder gebeurd er niks, ik rij met een vaart van 90 over de snelweg, als ik aankom is Salzburg komt de klant met een grote glimlach op me afstappen, Vielen dank, du bist sehr schnell.
Met een simpele Auf wiedersehen verlaat ik het terrein van Transinet.
Op naar de volgende bestemming.


To be continued…
Laatst gewijzigd door DAFKE007 op di 27 aug 2013, 20:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AIM1977
Lid
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 09:49
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: DTS International

Bericht door AIM1977 »

Het gaat erg leuk worden
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Gebruikersavatar
stefanneke
Lid
Lid
Berichten: 466
Lid geworden op: di 17 mei 2011, 21:21

Re: DTS International

Bericht door stefanneke »

haha, mooi verslag :p
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

Re: DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Aplaus voor Jztrucking (Jorden) :clap: :clap:
Bedankt voor je medewerking,Helemaal super :thumbup:
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: DTS International

Bericht door jztrucking »

aha, geen probleem kwam je tegen he denk stuur de foto dan ook maar even door! Ben benieuwd naar het volgende verslag :D
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: DTS International

Bericht door stefboy897 »

haha mooi verslag :thumbup:
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: DTS International

Bericht door Mitchell »

Mooi gedaan!


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Gebruikersavatar
etskarst
Lid
Lid
Berichten: 710
Lid geworden op: do 26 jan 2012, 21:46
Locatie: Yn Fryslân Yn Joure

Re: DTS International

Bericht door etskarst »

hahah mooi gemaakt :thumbup:
DAFKE007
Lid
Lid
Berichten: 184
Lid geworden op: za 06 okt 2012, 21:16

DTS International

Bericht door DAFKE007 »

Ik laat het terrein van Transinet achter me en ga op weg naar een boer, de boer zit een kwartier buiten Salzburg, Als ik bij de boer ben komt een dikke herdershond blaffend op me af.
Opeens rent het beest weer weg, waarschijnlijk heeft de boer hem/haar geroepen.
De tractoren staan bij eAcres, pfff zeg dat even iets eerder.
Niks aan te doen, nog geen 2 minuten later kom ik al aan bij de eAcres, als ik vertel dat ik de tractoren kom halen begint de Oostenrijker te lachen, de tractoren zijn allang weg.
Andere vrachten zijn er niet dus ik rij maar weer naar de stad.
Dan maar weer slapen, ik lig nog lekker te slapen als de telefoon gaat, er is een spoedklus, een pantserwagen van het Oostenrijkse leger moet naar Helsinki voor oefeningen.
Waarom doet het leger het zelf niet ? Er zijn niet genoeg vrachtauto’s beschikbaar.
Om 19:15 meld ik me bij de kazerne van Salzburg, op de vrachtbrief staat dat het nettogewicht 48 ton is, een flinke jongen dus.
Ik mag geen foto’s maken van de kazerne, als ik vraag waarom antwoord de sergeant nors: daarom.
Oke dan niet, ik vertrek.
De Scania heeft het flink te verduren, gelukkig heb ik 730pk anders had ik deze klus niet kunnen doen.
Als ik eindelijk lekker aan het rijden ben is mijn rijtijd ook al bijna op.
Een klein tankstation met parkeerplaats is de enige plaats in de buurt waar ik kan slapen.
Maar als ik eindelijk stil sta komt de pompbeheerder naar me toe, wegwezen zegt hij, ik heb niks in te brengen.
Dan het leger maar bellen, na een kwartiertje bellen komen we tot een oplossing.
Ik mag doorrijden tot het volgende (grote) tankstation om daar te over nachten.
De rijtijd wordt dan wel met meer dan ander halfuur overschreven maar aangezien dit een overheidsklus is mag het.
Bij mijn aankomst op het tankstation komt er weer een pompbeheerder naar me toe ik moet mijn trailer wel afkoppelen anders mag ik hier niet staan, ik krijg instructies waar de trailer neergezet kan worden.
De truck staat op zijn plek, ik duik mijn bed in en val als een blok in slaap.




Het is 18:00 als de wekker me uit mijn droom wekt.
Na een plasje en een bakje koffie ga ik weer op pad.
De reis verloopt voorspoedig, om 20:30 kom ik aan bij de haven van Rostock.
Ik moet me melden bij het douane kantoor maar als ze mijn vrachtbrief zien met stempel van het Oostenrijkse leger mag ik snel weer doorrijden naar de boot.



Het boottochtje naar Gedser duurt twee uurtjes, kan ik mooi een uiltje knappen.
In Denemarken hoef ik niet meer naar de douane toe, ze zijn op de hoogte van mijn lading.
Als ik het Zweedse Jönköping nader is mijn rijtijd ook bijna op, ik heb twee keuzes: of ik ga slapen in Jönköping of ik rij nog een klein uurtje door naar een parkeerterrein, ik besluit het laatste te doen.



Als ik de boot oprij hoor ik een helikopter overvliegen, het is het leger van Oostenrijk, zouden ze soms bang zijn dat ik met mijn ‘’One man army’’ de 3e wereldoorlog ga beginnen.
Gelukkig hebben ze wel een foto gemaakt, ik krijg hem bijna direct na de ‘’controle’’ opgestuurd via de sms.



11 uur zit ik in de boot van Stockholm naar Turku (Finland), na een uurtje op de boot verveel ik me al, dan maar slapen.
Het is 11:45 als ik wordt gewekt door het personeel van de boot, de boot af slaapkop hahahaha roepen ze.
Als een boer met kiespijn lach ik terug.
Het verloop van de reis naar Helsinki is zonder problemen.
Om 15:45 kom ik aan in de Finse hoofdstad, over de aflever locatie mag ik niks zeggen, dit in verband met terreur en met blablablabla.


To be continued…
Gebruikersavatar
Mitchell
Lid
Lid
Berichten: 342
Lid geworden op: wo 10 okt 2012, 08:58
Locatie: Wijchen

Re: DTS International

Bericht door Mitchell »

Mooi verslagje :thumbup:


I Am a Euro Truck Simulator Player!

Plaats reactie

Terug naar “Persoonlijke Blog”