skinning

Alle vragen betreft het skinnen en modden, kunnen in dit forum geplaatst worden!
Plaats reactie
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

skinning

Bericht door vinootje »

Heey ik ben vino en ben al jaren lid. ik dacht in mezelf german wordt wel saai als je beetje elkedag rijdt vooral als het vakantie is. en ik denk dat het leuker word als je veel tijd stookt in een truck die je custom wilt maken en dan die ook nog kan rijden. dus ik wil dat gaan proberen. ik ben een scania van vooral van de \8/ en nu heb ik een idee ik wil een scania v8 met zeg maar lichten op de voorkant in de vorm van de V 4 jaar geleden gezien op vakantie toen was ik 10 en zag ik in de avond alleen op de snelweg dus geen verkeer er om heen een scania v8 met die lichten voor het eerst ik was er helemaal verlieft op. maar ik heb gehoord dat je paint winrar en dxtbmp ik zag ook al een template met al je platen enz maar hoe maak je er bijvoorbeeld lichten op. of doe je er stickers op of andere velgen alles is welkom !

groetjes vino

EDIT: ondertussen doe ik wat ervaring op en wil ik beginnen maar moet ik een speciale template halen of kan ik gewoon op google een scania template pakken want ik snap niet hoe je van een template op google een truck kan maken die beweegt op german dus denk ik dat je speciala templates moet hebben voor het skinnen

EDIT: ik ben er er wel een beetje achter hoe je de truck skint maar ik wil wel weten hoe je zeg maar lichten er op zet die werken met de flarepack.

EDIT: ik ben er ook achtergekomen dat je met zmodeler de lichten er op kunt zetten maar hoe dat weet ik nog niet.
moet je eerst een truck skinnen via paint en dan importeren via zmodeler voor de lichten

EDIT: ik heb mijn eigen scania nu maar hoe verplaats ik lichten via zmodeler ?

EDIT: ik ben er ook achter hoe ik er lichten in zet/verplaats ik denk dat ik de lichten over 2 uurtjes af heb en het ontwerp van de truck zelf onbekent
iemand ideeën voor een scania 144L
Gebruikersavatar
ETS Rijder
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 3218
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 08:26
Locatie: Thuis
Contacteer:

Re: skinning

Bericht door ETS Rijder »

Verplaatst
Afbeelding Afbeelding
Heb je een vraag? Schroom niet om (ons) te vragen.
Plaats reactie

Terug naar “Skinning en Modding”