Vraag over eigen bedrijf!

Hier kan over German Truck Simulator gepraat worden.
Plaats reactie
MrTrololo
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 jul 2012, 21:53

Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door MrTrololo »

Hey ik speel sinds mijn eerste dag German Truck Simulator.... Jammer genoeg in het Duits maarja... Ik ben momenteel in Kiel met een vrachtwagen die met moeite 80km/h haalt. En ik zie dat je een bedrijf kan kopen. Maar als ik op die muntstukke ga dan komt er iets op dat ik eerst zelfstandig moet zijn.?.. Kan iemand helpen? En kan iemand vertellen hoe ik een nieuwe betere vrachtwagen die ongeveer +- 90km/h haalt?

Gr
MrTrololo
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 jul 2012, 21:53

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door MrTrololo »

Ow dus je moet eerst genoeg rijden? ofzo
Gebruikersavatar
Jupie
Lid
Lid
Berichten: 720
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 12:29
Locatie: Amstelveen (Westwijk)

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door Jupie »

Als je een nieuw spel begint met GTS rij je eerst voor een bedrijf en heb je dus ook niet genoeg geld om een garage te kopen. een garage kopen gaat ook niet zo maar. hiervoor moet je eerst eigen rijder voor zijn, dit gebeurt door een truck te kopen bij een van de vele dealers. je moet dus wel zorgen dat je voldoende geld hebt om een truck te kopen, hierna kan je een garage kopen als je weer genoeg geld hebt. Eenmaal een garage kan je chauffeurs aannemen maar vergeet niet dat die ook een truck moeten hebben en ook dus salaris krijgen. dit kost dus ook geld. dus als je een nieuwe vrachtwagen hebt, kan je die ook meteen upgraden maar dat kost dus ook geld.

ik hoop dat dit duidelijk is ;)
MrTrololo
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: di 17 jul 2012, 21:53

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door MrTrololo »

Maar ik ga bij die dealer maar kan alleen in die garage gaan voor upgrades enzo??
Gebruikersavatar
Jupie
Lid
Lid
Berichten: 720
Lid geworden op: di 16 jun 2009, 12:29
Locatie: Amstelveen (Westwijk)

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door Jupie »

nou je hebt verschillende soorten dealers:

- grote dealer waar je je truck kan updaten en waar je trucks kan kopen
- kleine dealer waar je alleen een truck kan kopen maar niet updaten (dit zijn meestal maar 2 soorten merken en dan meestal klasse c/b
ook heb je dus een plek waar je je truck alleen kan upgraden en kan repareren.

in die garage kan je voor updates, personeel aannemen en trucks kopen voor je personeel ;)
Gebruikersavatar
Martijn96
Lid
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: ma 28 feb 2011, 19:06
Locatie: ergens in het midden

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door Martijn96 »

als je snel geld wilt dan moet je in de game op ~ tekentje drukken en dan cheat money invoeren en dan op enter drukken dan krijg je €500.000
vinootje
Lid
Lid
Berichten: 142
Lid geworden op: ma 02 nov 2009, 20:36

Re: Vraag over eigen bedrijf!

Bericht door vinootje »

dat truckje met de cheatmoney met het tekenteje ~werkt aleen als je naar mijn documenten gaat klik op german truck simulator je ziet het bestand config dubbel klik er op windows zal vragen waarmee u het bestand wilt openen selecteer kladblok dan zoek je uset_G Console en die staat op "0" verander de 0 naar en 1 en sla op en start het spel druk op ~ en je heb het console
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”