Simulatie Radio

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
radiomagix
lid
Berichten: 0
Lid geworden op: do 12 dec 2019, 20:36
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Simulatie Radio

Bericht door radiomagix »

Hallo allemaal wat fijn dat je er bent!

Ik ben Marvin en wil jullie vandaag mijn webradio vorstellen. Deze kan je luisteren terwijl je ETS2, ATS, Farming Sim, etc. aan het spelen bent.

Mijn project is november 2019 live gegaan voor de wereld. Dus is er natuurlijk veel te doen :) Tot nu toe, is er en lekkere playlist voor het spelen, en ook de foute uur is er inbegrepen ;) Ook ben ik op zoek naar vrijwilligers die het project willen ondersteunen, maar daarop kom ik later!

Jullie kunnen het webradio in ETS2 en ATS in de lijst toevoegen en direct via het spel luisteren. Dus niemand hoeft de webbrowser in de achtergrond open te laten. En het leuke in dat hele verhaal, bijna geen reclames! Alleen maar 1 reclame block in 30 minuten!

Hoe jullie dit kunnen doen, zie je op mijn website! klick hier!

Op het moment zoek ik DJs, Editor (m/v/d) in on-air productie en Editor (m/v/d) in online redactie. Zouden jullie meer informatie willen, kunnen jullie deze pagina bezoeken!

Zouden jullie feedback hebben, kunnen jullie deze altijd naar mij sturen privé of als commentaar :thumbup:

Grotjessssssss,
RadioMagix
RadioMagix is jouw nr. 1 nederlandse radio station in simualtie spellen. - X staat voor relaX
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”