ervaringen met hoofdbesturing

Voor een praatje over van alles en nog wat.
Plaats reactie
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

ervaringen met hoofdbesturing

Bericht door willy1962 »

Wie heeft er ervaring met :
-Trackir
-Trackhat
-Tobii Eye Tracker 4C
En wil dit delen met mij /ons.
Ik zou 1 van de drie misschien aan willen schaffen maar weet nog niet welke.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: ervaringen met hoofdbesturing

Bericht door Polar »

Jarenlang gewerkt met een logitech webcam en facetracknoir maar teveel stuttering in de game, toen kocht ik bij https://delanengineering.com/ de PS eye cam en maakte een cap met ir leds.
op https://forum.il2sturmovik.com/topic/34 ... opentrack/ staat alle informatie die je nodig hebt op het te bouwen, je kan met een accupack aan de cap gaan werken maar ik gebruik daarvoor een oude telefoonadapter.

Ik werk hier nu al jaren mee, het afstellen van de bewegingscurves is wat lastig en moet je even tijd in investeren maar dan heb je ook wat, het kost op dez emanier een fractie van wat de originele trackir kost.

Soms kreeg ik nog wat v-sync en rarigheden met de anti aliasing maar dat accepteerde ik, maar nu met de RX570 4 GB videokaart en een LG 32inch led tv heb ik daar totaal geen last meer mee, de tv in game mode gezet en inputlag is er niet, zeer rustig en stabiel beeld en geen enkele stutter in de fps nog opgemerkt.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: ervaringen met hoofdbesturing

Bericht door willy1962 »

Dank je wel voor je reactie.
ik zal eens gaan kijken en lezen bij de links die je geeft.
zo te lezen ben je een handige knutselaar. :thumbup:
als ik nog vragen heb meld ik me weer hier.
ik had wat over Tobii Eye Tracker 4C gezien ,dat is zeg maar een apparaat dat via je ogen werkt wat ik me dan afvraag is stoort een bril dan niet ?
Plaats reactie

Terug naar “General Talk”