Bochten met trailers

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
JKleinjan
Lid
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:35

Re: Bochten met trailers

Bericht door JKleinjan »

Please ff ontopic. Heeft iemand al een oplossing gevonden? ik kan het niet vinden. kheb al vlink met de bestanden gerommelt.
Phantom
Ere-Lid
Ere-Lid
Berichten: 879
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 12:43
Locatie: Het Spookhuis

Re: Bochten met trailers

Bericht door Phantom »

LuckyBoyLuke schreef:Daarbij komt ook nog eens dat hij het niet over slippen heeft maar over het schuinhangen van de trailers.

Misschien eerst beter lezen voortaan, heren? :roll:

Anyway, mij is eigenlijk niks opgevallen.
Het had ook even net wat duidelijker vermeld mogen worden indd, ik dacht namelijk ook dat het over wegglijden ging en niet over schuin hangen. :mrgreen:
Ik zag alleen wel meteen dat het daar gezien de screen niet over de Ice Road ging zoals mijn twee voorgangers wel zeiden. :)
Maar dat schuinhangen is me eerlijk gezegd ook niet opgevallen, althans, ik heb het bij mij nog niet ontdekt in ieder geval.
Maar als het wel zo is zal het aan de physics van de trailers liggen en als het bij SCS bekend is zal dat met de eerste patch wel opgelost worden. :D
~Blijven Rollen Zonder Dollen~
Erwin

Re: Bochten met trailers

Bericht door Erwin »

Trailer gaan idd bij enkele bochten geheel schuin hangen.
Gebruikersavatar
CatPower
Lid
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: ma 06 jul 2009, 15:24
Locatie: Maaseik (B)

Re: Bochten met trailers

Bericht door CatPower »

voor mij geen probleem met de trailers laat ze gewoon lekker gaan in de bochten :lol: :lol: :lol:
gabber146
Lid
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: za 20 jun 2009, 20:07

Re: Bochten met trailers

Bericht door gabber146 »

Ik heb in Australië nog niks gemerkt met trailers die wegglijden, en inderdaad het displaytje van de Volvo is erg klein. ;)
Chauf
Lid
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: ma 15 jun 2009, 18:06
Locatie: Bodegraven

Re: Bochten met trailers

Bericht door Chauf »

ik rij tenminste met 5 trailers :P

je slipt welleens als je door bocht gaat, maar de weg is ook niet altijd even recht
JKleinjan
Lid
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:35

Re: Bochten met trailers

Bericht door JKleinjan »

Het gaat ook niet over slippen :lol:
Over het schuin gaan van trailers.
Gebruikersavatar
Bart
Lid
Lid
Berichten: 1053
Lid geworden op: za 18 jul 2009, 13:34
Locatie: Echt

Re: Bochten met trailers

Bericht door Bart »

Over het schuinhangen van de trailer: Dit is als het goed is alleen bij de tanktrailer op het plaatje, en waarschijnlijk is dit met opzet zo gedaan, omdat de trailer anders heel snel zal omkiepen...
Gebruik toch Photoshop, met je Paint...
MOez
Lid
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 13:06

Re: Bochten met trailers

Bericht door MOez »

het is niet alleen bij die tanktrailer, maar bij alle trailers in het spel.

Moez
we all are born like copies, but die like originals
wij zijn geboren als kopieën, maar wij sterven als originelen
Gebruikersavatar
ronan
Lid
Lid
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 01 feb 2010, 20:51

Re: Bochten met trailers

Bericht door ronan »

Eurotruckfan schreef:Het viel me al op de eerste keer toen ik het speelde, eerst dacht ik dat het kwam door de gladheid van het ijs indd, maar zodra ik in Australië ging rijden was het daar ook, erg storend vind ik zelf..
Wat me ook opviel is in de 'Volvo' in Australië klopt de display achter het stuur niet qua grootte, je ziet dat er een kader loopt en dat de display zelf veel kleiner is.(niet de rode kader, maar daar binnenin zit een verschil in de kleuren zwart! Even goed kijken!)
Afbeelding

Misschien een beetje gezeur, maar noudat ik toch bezig ben, ook als je stuurt, bijvoorbeeld helemaal naar links, en je laat je linkerpijltje los, draait het stuur terug, maar voordat deze weer 'vooruit' staat, rij je al recht vooruit..
En wat me zelf opviel is dat er een klein verschil zit in de meters tussen camera 2 en 1, binnenin ga je net iets langzamer geloof ik..

Misschien had ik hier een nieuw topic voor moeten openen, maar ik ben niet zo heel erg bekend met dit forum.

Lateersss! 8-)

UPDATE: Deze 'Volvo' Bedoel ik;


het stuur komt door ets ze wilden hem namaken maar is een beetje mislukt dus ook geen bug
Euro Truck Simulator 2 - Fantastisch om naar te kijken, fantastisch om te spelen.
je ziet het al.
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”