Cabin accessoires

Op zoek naar een download? Vraag het hier!
Plaats reactie
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Cabin accessoires

Bericht door Thunder2016 »

Hi truckers,

Aangezien ik pas een week geleden ETS2 heb gekocht ben ik nog niet zo thuis in wat er allemaal kan.
Wel heb ik de website Modland.net gevonden waar erg veel te vinden is.
Ik heb er al veel van gedownload en met succes.
Nu zag ik een een aantal mods voorbij komen waar ik een cabine zag met allemaal leuke dingen zoals vlaggetjes, een koelbox, koffiezetter e.d.
omdat ik ook aan flightsimulatie doe en dus een fan van vliegtuigen ben viel mij een cabine op met een helikopter op het dashboard.
Bij de upgradewinkel kun je bij accessoires/Dashboard een rondje selecteren maar er verschijnen dan geen accessoires.
Er staat ook niet bij dat dit pas bij een bepaald level beschikbaar is. Mijn vraag is of er een mod te downloaden is met allerlei leuke accessoires.
Groet,
Martien
Laatst gewijzigd door Thunder2016 op za 17 sep 2016, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
willy1962
Lid
Lid
Berichten: 358
Lid geworden op: ma 10 sep 2012, 08:17

Re: Mercedes cabin accessoires

Bericht door willy1962 »

ik hoop dat de link werkt:http://store.steampowered.com/dlc/227300/
hier heb je een overzicht van DLC's die je kunt kopen.
die jij zoekt zit er ook tussen : Cabin Accessories
die kan je uitbreiden met een hobby mod :SiSL’s Mega Pack feat. Star Wars DLC 2.4 ( This mod contains over 500+ cabin accessory )
Succes
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mercedes cabin accessoires

Bericht door Thunder2016 »

Ja, link werkt. Ik ga ff zoeken. Bedankt.
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mercedes cabin accessoires

Bericht door Thunder2016 »

Allemaal leuk. Heb de registratie gedaan maar als ik de Cabin Accessories wil kopen krijg ik de melding dat ik ETS2 moet hebben.
Ik kan hem dus niet downloaden.
Thunder2016
Lid
Lid
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 05 sep 2016, 09:41
Locatie: Leiden
Contacteer:

Re: Mercedes cabin accessoires

Bericht door Thunder2016 »

Ik heb net Staem geïnstalleerd (had ik nog niet gedaan en wist niet dat dat moest)
Meteen ook ETS2 daar geregistreerd met de code en nu kan ik de Cabin Accessories wel betalen en downloaden.
Maar als ik naar de bibliotheek ga dan staan de Cabin Accessores er wel in maar als niet geïnstalleerd en ETS2 ook.
Hoe krijg ik nu die Cabin Accessories in ETS2 geïnstalleerd? Zie nergens een optie en alles geprobeerd.
Kan iemand mij daar mee helpen?
Plaats reactie

Terug naar “Request”