Tuning shop

Op zoek naar een download? Vraag het hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hanz
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: za 13 jul 2013, 12:32

Tuning shop

Bericht door Hanz »

Hallo medeforumtruckfanaten en ander truck liefhebbend volk, en de modmakers in het bijzonder.

Ik had een vraag daar ben ik opgekomen terwijl ik aan het zoeken was naar een mod om mijn Dafje te tunen.

Mijn ultieme Dafje is de 5 asser de 10x6 lijkt me helemaal geweldig, ja die is er dat weet ik, en ik heb er mee gespeeld
alleen bleef deze mod crashen, elke keer als ik in de tuningshop kwam en veranderde iets bijv, een lampje dan hop spel
werd afgesloten vrij abrupt, vond ik nogal cru.

Ik heb van alles geprobeerd tot aan een nieuwe game toe en dat ging goed tot dat ik er een tuningmod in zette crashhh.

Ik werd helemaal gek van de tuningshops die er zijn en de hoeveelheid aan diversiteit, nu kwam ik dus op
het lumineuze idee om eens een vraag te stellen op dit forum.

De vraag is is er iemand die een mod kan maken die van allerlei tuningmods 1 grote mod maakt, ik heb er geen
haast mee mocht je zover zijn dat de mod klaar is pb mij en ik ben u eeuwig dankbaar.

Mocht niemand in staat zijn om dit te doen of het is technisch niet mogelijk dan graag een antwoord anders zit ik voor niks
te "wachten".

Modden met dit spel is mij te hoog gegrepen ik heb het geprobeerd maar ik krijg mijn hoofd er niet omheen.

Alvast bedankt.
Een chauffeur die niet steelt of erft
moet stampen tot hij sterft.

If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's

Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.
Gebruikersavatar
Hanz
Lid
Lid
Berichten: 14
Lid geworden op: za 13 jul 2013, 12:32

Re: Tuning shop

Bericht door Hanz »

Nu ik dit terug lees en mijn iets nieuwere post heb geplaatst met mijn 10x6 Daf als screenshot zou ik bijna zeggen dat ik lieg maar ook deze mod heeft de nare gewoonte om te crashen.

Deze crashed alleen maar als je de trucks(Daf only) van het personeel probeert te tunen dan is het crashh en hallo bureaublad.

Dus niet modderen met deze mod dan alleen je eigen truck dan draait deze als een speer.


Heb inmiddels de mod verwijderd, ik had het leuk gevonden als al mijn personeel in zo'n 10x6 zouden rijden, maar om nu elke truck apart te kopen en te tunen dat is net te veel van het goede, 25 trucks allemaal 1 voor 1 tunen en doorgeven nee dan maar verwijderen.
Een chauffeur die niet steelt of erft
moet stampen tot hij sterft.

If it ain't a DAF it ain't a truck.
16 versnaperingen met de hand, automaten zijn voor pussy's

Waaraan herken je een "echte" chauffeur.
1 bruine arm en een dikke linkerkuit.
Plaats reactie

Terug naar “Request”