Redelijk dikke pc en toch niet voluit draaien van ETS2

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Snapshot
Lid
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: za 20 feb 2016, 10:07

Redelijk dikke pc en toch niet voluit draaien van ETS2

Bericht door Snapshot »

Mijn systeem bestaat uit de volgende onderdelen:

CPU = intel Core i5-4460, cpu 3.20 Ghz, 3201 Mhz, 4 Core('s) met 16 Gb intern geheugen.
GPU = Nvidia Geforce GTX1660 Ti met Gb geheugen

En toch kan ik ETS2 niet in de hoogste stand laten draaien.
Ik heb niet alles in de hoogste stand bij ETS2 staan en dan hou ik plus minus 26 fps over wanneer ik in een redelijk drukke stad kom.
Op de snelweg heb ik dan wel 60 fps.
Ik heb wel ProMods en wat andere mods geinstalleerd, maar kan mij niet voorstellen dat deze zoveel fps weg vreten.
Maar overal waar ik een beetje over dit onderwerp lees moet ik toch eigenlijk bij ETS2 alles in zijn hoogste stand kunnen zetten en dat toch nog redelijke (50, 50+) fps moeten kunnen halen.
Gebruikersavatar
Tinusman
Lid
Lid
Berichten: 701
Lid geworden op: zo 16 sep 2012, 10:15
Locatie: Driver's seat

Re: Redelijk dikke pc en toch niet voluit draaien van ETS2

Bericht door Tinusman »

Hoi Snapshot,

Het is idd. algemeen bekent dat ETS2 lagere frame rates haalt in (drukke) steden.
Mod`s die de meeste invloed hebben zijn ai / traffic pack`s. en een hogere spane { meer verkeer} genereren.
en mods die een hoge resolutie skin of textures hebben. ook 3d modellen met veel faces drukken de frame rates.
verder zou je met grafische instellingen kunnen spelen om de Frame-rate op te krikken.
Het aantal spiegels is, als ook de resolutie setting`s voor mirrors zijn ook erg van invloed.

succes met het vinden van voor jouw goede instellingen enz.

groet Tinusman
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”