BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
Pieter

BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Bericht door Pieter »

Beste leden,

Report over de map:
Zojuist heb ik vernomen dat SCS Software graag wil weten op welke plaatsen de borden verkeerd staan, verkeerslichten niet werken, enz. , daarom is het verplicht om vanaf nu een screenshot te maken waarbij ook de gps zichtbaar is, indien je zo'n soort gelijke bug rapporteerd.


Alvast bedankt (Ook namens SCS Software)
Gebruikersavatar
Purno
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 28 mei 2012, 13:04
Locatie: Almere

Re: BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Bericht door Purno »

Wellicht een domme vraag, maar SCS gaat ook echt kijken naar de bugs die wij hier plaatsen? Ik zocht namelijk al een manier om bugs te rapporteren maar kon op hun site niets vinden. Dat loopt dus via enkele leden van deze community? Jullie spelen dat door naar SCS of zo?
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Cix

Re: BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Bericht door Cix »

Inderdaad,

Bugs die hier gerapporteerd worden nagekeken door het team van TS.nl. Mochten we ze daadwerkelijk als bug beschouwen, rapporteren we deze in een speciaal ontwikkeld programma van SCS. Hierna worden ze door SCS beoordeeld op urgentie en toegewezen aan een werknemer die het probleem mag oplossen.

Zo is het vast duidelijk.
Gebruikersavatar
Tip Top Transport
Lid
Lid
Berichten: 42
Lid geworden op: zo 02 dec 2012, 11:39
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Bericht door Tip Top Transport »

Pieter schreef:Beste leden,

Report over de map:
Zojuist heb ik vernomen dat SCS Software graag wil weten op welke plaatsen de borden verkeerd staan, verkeerslichten niet werken, enz. , daarom is het verplicht om vanaf nu een screenshot te maken waarbij ook de gps zichtbaar is, indien je zo'n soort gelijke bug rapporteerd.


Alvast bedankt (Ook namens SCS Software)
maar hoe zet je dan een foto in zo'n melding want dat snap ik nog steeds niet
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: BELANGRIJK! Regels voor het plaatsen van een bug.

Bericht door jztrucking »

ik leg het je wel even uit.

Je maakt een Screenshot in ETS2 door op F10 te drukken.

Daarna ga je naar een website als bijv. picturepush.nl daar maak je een account aan en daar kun je Afbeeldingen/Screenshot uploaden. dat kan heel gemakkelijk. als je de foto gaat uploaden zet je hem in een openbare galerij. (die kun je zelf aanmaken)

Als je de foto hebt geüpload druk je op de afbeelding met je rechtermuisknop. Dan afbeeldings URL kopiëren. Dan ga je weer naar het forum. dit is bijv. de URL http://farm9.staticflickr.com/8364/8328 ... ed64_z.jpg

Dan klik je op dat staat boven het vlak waar je schrijft. En tussen zet je de URL met dit als resultaat:

Ik hoop dat het je lukt anders vraag je me maar. ;)
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”