Pro Cycling Manager

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Ik vind Rob Ruijgh wel een beetje te laag gewaardeerd. Als je zag hoe hij vorig jaar mee kon in de Tour, en dan 74 voor klimmen krijgt...
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

heb je de nieuwe screenshots al gezien op de site van pcm daily? Ik vind ze niet heel erg vernieuwend ten opzichte van pcm 2011. Wel is de lay out van de manager mode veranderd, maar dezelfde functies.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

De teaser trailer is er! Het ziet er goed uit, maar is toch niet al te veel veranderd met 11. Nieuwe modellen, en grafisch nog scherper. Je zult dus een hele goede pc nodig hebben voor deze editie!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Ik heb nu ook het probleem dat als ik op de knop 8x voor snelheid druk, dat hij dan vanzelf terugspringt naar normale snelheid. Dit had ik bij 2009 ook, bij gedownloade databases. Nu heb ik daily 1.5. Weet iemand een oplossing?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Hmmm..... altijd als ik een UCI World Tour team voor een nieuwe carriere probeer uit te kiezen, kom ik altijd uit bij Rabobank, RadioShack, BMC of Vacansoleil. En bij de laatste 2 gooi ik vaak de handdoek. Eigenlijk moet ik eens beginnen met Lampre of Movistar, maar ik kan zelf zo lastig de knoop doorhakken...
eigenlijk moet iemand anders een team zeggen, en dan houd ik me daar maar aan. Dus: ik hoor het!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Ben nu weer een tijdje met Vacansoleil DCM begonnen - is toch wel leuk! Heb met Leukemans en Ligthart veel gewonnen, en was derde in Milaan - San Remo met Marco Marcato, zit nu bij Volta Cyclista à Catalunya en rij goed met Carrara en Lagutin. Nu komt E3 Harelbeke en Gent Wevelgem! Ik hoop met Leukemans, Devolder en Hoogerland voor de zege mee te kunnen doen!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Pro Cycling Manager 2012 is uit! Ik vind het niet echt vooruit gegaan, grafisch een tikkeltje beter, nieuwe carrière stijl, maar volgens pcm daily zit de game vol met bugs....
Afbeelding
Wobje
Lid
Lid
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 05 aug 2009, 11:19

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Wobje »

Davy.de.Fauw schreef:Ik heb nu ook het probleem dat als ik op de knop 8x voor snelheid druk, dat hij dan vanzelf terugspringt naar normale snelheid. Dit had ik bij 2009 ook, bij gedownloade databases. Nu heb ik daily 1.5. Weet iemand een oplossing?
Ik weet niet of je dit al verholpen hebt, maar dit moet je bij instellingen ergens aanvinken of uitzetten.
Gebruikersavatar
Davy.de.Fauw
Lid
Lid
Berichten: 933
Lid geworden op: zo 03 okt 2010, 20:46

Re: Pro Cycling Manager

Bericht door Davy.de.Fauw »

Ja ik heb het opgelost, dat was een instelling, terugkeren naar normale snelheid bij belangrijke gebeurtenissen of zoiets.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “PC / Mac”