stuur fout

Problemen met het spel? Misschien kunnen wij u helpen!
Plaats reactie
topman443
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: di 19 jun 2012, 17:36

stuur fout

Bericht door topman443 »

Hallo

Ik heb zondag scania truck driving sim gekocht (digitale versie).
nu heb ik problemen met sturen ,kan dus wel links en rechts sturen maar als ik bevoorbeeld naar rechts draai blijft het stuur en wielen ook in die richting staan .is dit normaal???
Kan iemand mij helpen A.U.B.
Gebruikersavatar
zeno-R620
Lid
Lid
Berichten: 552
Lid geworden op: ma 05 apr 2010, 21:54
Locatie: BORNEM
Contacteer:

Re: stuur fout

Bericht door zeno-R620 »

Ja is normaal SCS maakt het realistischer dus.
coningskoen
Lid
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: do 13 mei 2010, 15:41

Re: stuur fout

Bericht door coningskoen »

Dit is heel normaal.
Als je draait en stopt dan ineens met draaien, dan blijft het wiel zo staan.
Dan moet je gewoon terug draaien naar de andere kant, en dan stuurt die terug recht of naar de andere kant afhankelijk van hoelang je de knop inhoud :D
Gebruikersavatar
Purno
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 28 mei 2012, 13:04
Locatie: Almere

Re: stuur fout

Bericht door Purno »

Dit heb ik ook opgemerkt en vind het persoonlijk heel erg irritant. Het is natuurlijk veel realistischer, maar voor de mensen die dit spelletje meer spelen voor de lol dan voor de realiteit, is het erg wennen (bij alle games die ik ken waarbij een voertuig bestuurt wordt draait het stuur automatisch terug naar de rechtstand bij het loslaten van de pijltjestoetsen).

Ik heb hierover een mail gestuurd naar SCS. Ik vind dit namelijk typisch iets dat gewoon via het optiemenu instelbaar moet zijn. Zodra ik antwoord heb van SCS laat ik het wel even weten :)
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Gebruikersavatar
Jordan
Lid
Lid
Berichten: 125
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 20:05

Re: stuur fout

Bericht door Jordan »

ik heb er geen last van omdat ik met een stuur speel maar ik begrijp wel wat jullie willen zeggen :lol: 8-) :lol:
met de vlam in de pijn :)
jztrucking
Lid
Lid
Berichten: 2304
Lid geworden op: vr 06 mei 2011, 20:00

Re: stuur fout

Bericht door jztrucking »

Purno schreef:Dit heb ik ook opgemerkt en vind het persoonlijk heel erg irritant. Het is natuurlijk veel realistischer, maar voor de mensen die dit spelletje meer spelen voor de lol dan voor de realiteit, is het erg wennen (bij alle games die ik ken waarbij een voertuig bestuurt wordt draait het stuur automatisch terug naar de rechtstand bij het loslaten van de pijltjestoetsen).

Ik heb hierover een mail gestuurd naar SCS. Ik vind dit namelijk typisch iets dat gewoon via het optiemenu instelbaar moet zijn. Zodra ik antwoord heb van SCS laat ik het wel even weten :)

Nou ja... het is een Simulator... en zolang dit in het echt ook zo is vind ik dat dit ook in Ets2 moet komen gewoon omdat het realistisch is xd
Gebruikersavatar
Purno
Lid
Lid
Berichten: 103
Lid geworden op: ma 28 mei 2012, 13:04
Locatie: Almere

Re: stuur fout

Bericht door Purno »

jztrucking schreef:Nou ja... het is een Simulator... en zolang dit in het echt ook zo is vind ik dat dit ook in Ets2 moet komen gewoon omdat het realistisch is xd
Scania Truck Driving Simulator is inderdaad een simulator, maar ETS heeft toch zeker een spelelement. (Overigens noemen ze het Scania Truck Driving Simulator The Game).

Het is natuurlijk zonde als een aantal (potentiële) klanten afhaken omdat ze meer geïnteresseerd zijn in het spelelement en moeite hebben met de besturing. Zelf kijk ik heel erg uit naar ETS2, maar als de besturing niet op de arcade-manier kan worden ingesteld, haak ik af.
"Always remember you're unique, just like everyone else."
Gebruikersavatar
Jordan
Lid
Lid
Berichten: 125
Lid geworden op: do 30 jul 2009, 20:05

Re: stuur fout

Bericht door Jordan »

ik haak zeker niet af voor ets2 met een stuur spelen lukt het zeker heel goed net zoals bij stds
met de vlam in de pijn :)
Plaats reactie

Terug naar “Technische support / Bugs”