TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Alle forum mededelingen worden hier geplaatst.
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Polar »

Goed, deze website heeft een nieuwe eigenaar welke ik daarmee feliciteer, maar ik zou je toch de tip willen meegeven dat een forum koppelen met de (a)sociale media vaak de doodsteek is voor een forum.
Je kunt wel de nieuwtjes op de frontpage plaatsen maar ik heb dit eerder een paar keer zien gebeuren met forums, koppelen met de (a)sociale media omdat het hot is en een jaar later is het forum op gegaan in de speciale gesloten groep op jawel smoelenboek.
Vele echt goede forums op die manier kapot zien gaan, de (a)sociale media maakt echt meer kapot dan je lief is en is in mijn beleving het grootste gezwel dat het internet kapot heeft gemaakt.

Probeer het toegankelijk te houden zoals het promods en SCS forum en zo zijn er gelukkig nog een aantal meer die het voor iedereen toegankelijk houden, want niet iedereen moet zo nodig twitteren, appen en op het smoelenboek zichzelf in de schijnwerpers zetten.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
Tasmanian_Devils_Bro
Lid
Lid
Berichten: 350
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 19:53

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Tasmanian_Devils_Bro »

Amen :thumbup: wel gesproken Polar

Marc, bij deze welkom en proficiat
klein hintje, iedereen die ooit lid geweest is zou moeten een email opgegeven hebben, mail iedereen dat er een nieuwe frisse wind door het forum waait en probeer zo iedereen terug te krijgen.

Die (a)sociale media gaat je denk ik ook niet echt helpen, alles gaat hiermee snel, nieuws, weetjes hulp, maar ook ondergang...

Taz
Tegenwoording rijd ik minder maar ik kom terug.
Gebruikersavatar
jojo
Lid
Lid
Berichten: 560
Lid geworden op: zo 21 jun 2009, 15:11
Locatie: Veldhoven

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door jojo »

Ben het met Polar eens, blijf weg van die [a]sociale media, die maken alleen maar alles kapot en dit forum moet zonder kunnen, ik wens iedereen een goed en gezond 2016 en hoop dat dit jaar het forum weer word wat het eens was :) gr.jojo
Gebruikersavatar
Polar
Lid
Lid
Berichten: 286
Lid geworden op: ma 26 aug 2013, 11:48
Contacteer:

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Polar »

En toen bleef het ijzig stil en veranderde er niets, als er op korte termijn niet gebeurd dan komt dit forum niet meer tot leven, of verwacht de nieuwe eigenaar een giga toeloop als ATS is uitgekomen?
Dat betekend in dat geval dat ETS2 een ondergeschoven onderwerp gaat worden terwijl de meeste fora's ze naast elkaar laten bestaan en zelfs SCS schijnt met een nieuwe DLC en truck voor ETS2 bezig te zijn.

Die paar leden die hier bivakkeren zouden graag meer op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen, een beetje screens posten is leuk voor even maar daarna is dat ook snel afgelopen.
Wie geen fouten maakt in het leven zal nooit leren en verder komen.
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door truckboy6 »

Wel mee eens Polar, begon weer n beetje drukker te worden, maar begint nu weer ijzig stil te worden!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
Scania Marc
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 18:35
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Scania Marc »

Begrijpelijk, helaas werkt mijn privé situatie op dit moment niet echt mee. :thumbdown:
Op de achtergrond ben ik wel bezig met de website en ook het forum.
Helaas gaat dit voor mijzelf ook niet helemaal zoals ik in gedachte had...

Ik hoop z.s.m. een update te kunnen geven en mijn plannen te kunnen presenteren.
Mochten er mensen zijn die ideeën/plannen hebben hoor ik het graag :)
Gebruikersavatar
Snorre
Lid
Lid
Berichten: 1785
Lid geworden op: zo 14 jun 2009, 22:55
Locatie: Zwolle

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Snorre »

Na mijn oproep gisteren op diverse FB pagina's zijn er toch al weer 6 of 7 nieuwe leden bij gekomen en als die maar blijven wordt het misschien wel weer een top site.

Gr Henk / Snorre
De file was snel opgelost waarin is niet bekend.

mijn persoonlijke pagina met screens uit ETS1 , GTS, UKTS en ETS2 eigenlijk van het begin truck sim

https://snorre.picturepush.com
Gebruikersavatar
Skyhook
Lid
Lid
Berichten: 284
Lid geworden op: wo 16 dec 2009, 01:46

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Skyhook »

Snorre schreef:Na mijn oproep gisteren op diverse FB pagina's zijn er toch al weer 6 of 7 nieuwe leden bij gekomen en als die maar blijven wordt het misschien wel weer een top site.

Gr Henk / Snorre

Dat is mooi Henk :thumbup: , hoe meer zielen hoe meer vreugd en dan komt er misschien ook wat meer leven in de brouwerij. :lol: :clap:

Groeten Roel.
Gebruikersavatar
Scania Marc
Eigenaar
Eigenaar
Berichten: 68
Lid geworden op: ma 21 dec 2015, 18:35
Locatie: Achterhoek
Contacteer:

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door Scania Marc »

Hallo Skyhook,

Goed idee, ik ga even kijken hoe ik dit kan gaan invullen.
Kom er zo snel mogelijk op terug.
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: TruckSimulators.nl - Verkocht! Toekomst?!

Bericht door truckboy6 »

zo da's tijden geleden zeg, dat je het forum opend en dat je gewon weer 9 nieuwe berichten er bij heb!
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”