The Dutch map!

Hier kan over Euro Truck Simulator 2 gepraat worden.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rick728
Lid
Lid
Berichten: 863
Lid geworden op: za 03 apr 2010, 19:56
Locatie: Eijsden
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door rick728 »

Christix schreef:Yo,

Ik lees al deze berichten en had dit al aan zien komen.
Ik zal even kort vertellen hoe het is gelopen en even duidelijk vertellen hoe het nu gaat lopen.

In iedere geval is Rick als toen in de tijd eigenaar/leider van de map er uitgestapt om dat er vaak wel onenigheden waren met de beslissingen. Daarvoor hebben Ik & Jan (Weet ze acc naam niet hier op) geprobeerd met een goed voorstel om dit optelossen helaas is hier weinig gehoor aan geweest. Daarna hebben Jan & Rick besloten om te stoppen. De map was toen op dat moment van niemand meer, samen hebben we besloten met het team dat ik het beheer er over ga hebben.

Op dit moment is er nog niet veel verandert, we zijn bezig met sollicitaties voor nieuwe mappers.
Eenmaal is dit moeilijk om ervaren mappers (Nederlandse) te vinden. We komen indd aan Mappers te kort om dit optijd/snel af te krijgen.

Ik zie al allemaal namen voorbijschieten, zoals Klein (Wessel).
Wat is er mis met je, als je namen gaat noemen op forum van dat die gene het allemaal heeft verpest dat je er uit bent gegaan.
Ben er 99% zeker van overtuigt dat dit allemaal geplaatst is om de map omlaag te krijgen en de vertrouwen van de map flink omlaag te laten gaan. Hierbij heb ik ook andere redenen waarom ik daar overtuigd van bent maar dat doet er niet toe om dat te plaatsen als reactie. Anyways mij raak je in iedere geval er niet mee, en de rest van het huidige team ook niet.
Ik weet dat er geprobeerd wordt om meer mensen te laten stoppen met de map, en wordt verteld dat ze er beter mee kunnen stoppen, dat zeggen de oude crew leden van ons. Beetje zielig als je op deze manier de map wil laten verslechteren, je bent er zelf uitgestapt.

Nogmaals, best zielig als je dat op deze manier doet.

Anyways over de website & het forum. Het forum (The Dutch Truckers) was eerst een deel van de map, en nadat Rick het team heeft verlaten is het geen onderdeel meer van ons, wij hebben dus niks meer te maken met het forum.

Over de website: Er komt binnenkort een nieuwe website tot ons beschikking, daar over komen wij later op terug.

Je kunt op dit moment alleen maar informatie vinden over de map vinden via ons facebook pagina : http://www.facebook.com/ETS2NL

In iedere geval worden er veel dingen geplaatst over de map, en hoe het allemaal gaat. Sommige dingen kloppen, sommige dingen kloppen ook niet.

Bij deze wil ik jullie hierbij waarschuwen om niet alles te geloven. Heb je twijfels over iets, PM me en ik zal eerlijk antwoord geven hoe het gaat. We kunnen allemaal wel geheimzinnig lopen doen, maar nergens gaat het goed, waarom zouden wij dat dan verborgen houden.

In iedere geval stoppen wij niet met de map, en gaan wij er gewoon mee door.

Wij hopen de map alsnog succesvol optijd te release, dat het gereleased wordt is zeker!

Wij houden jullie op de hoogte!
Nou ten eersten dan zou jij ook geen namen moeten noemen maar goed. Nouja eerst was jij ook niet zo te spreken over Klein, En wat bedoel je met ''een huidige team''? Die 4 man?
Christix
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 05 jun 2013, 19:36

Re: The Dutch map!

Bericht door Christix »

Ik noem inderdaad namen, maar geen namen om mensen de grond in te trappen, en even duidelijk te laten weten dat hun zo slecht zijn ;).

Have Respect ;)

Anyways heb ik geen zin in discussies op het forum. Ik heb mijn verhaaltje gedaan, de mensen weten nu hoe het loopt. Zijn er onduidelijkheden of vragen, kunnen ze me gerust een prive bericht sturen.

Heb je haat? I dont care ;)
Gebruikersavatar
AIM1977
Lid
Lid
Berichten: 136
Lid geworden op: zo 02 jan 2011, 09:49
Locatie: Delft
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door AIM1977 »

Jongens, effe dimmen graag.
Eens een DAF, altijd een DAF https://www.facebook.com/pages/Alex-zn-Truckfotografie/1469495776700036
Christix
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 05 jun 2013, 19:36

Re: The Dutch map!

Bericht door Christix »

AIM1977 schreef:Jongens, effe dimmen graag.
Ben gewoon rustig voordat ik verkeerd over kom. Wil hier geen war op ;)
Is totaal niet mijn doel, doel is dat de mensen weten hoe het wel loopt.
Zeg niet dat het perfect loopt ;)
rick728 schreef:Chris het ergste van jullie is jullie hebben geen RESPECT en dat heb jij vooral niet ook al ben je 19 je moet niet menen dat je wat te zeggen hebt jij had niks over de map te zeggen jij deed alleen de filmpjes en ik zeg nu hoe het gegaan is , en ik stamp Klein niet in de grond ik zeg alleen maar wat hij gedaan heeft en als je geen discusies wilt voeren op een forum waarom plaats je dan in dit topic berichten? Klein is gewoon een eigenwijs mannetje hij maakt een paypal account aan voor te doneren zonder aan iemand te vragen of hij ermee akkoord is hij mapt verder terwijl we even moesten w8ten op de update en ja dan komt de nieuwe bgn dusja zen eigen schuld dan had hij maar niet moeten door mappen dus hij moet niet zeiken.
Rick, Je begint al weer over klein, dat ie eigenwijs is, en zeggen wat ie allemaal wel heeft gedaan. Who Cares.
Je maakt er zo groot probleem van. Maar anyways, je bent er uit gegaan omdat er veel ruzies waren. Met andere woorden je kon het zelf ook niet organiseren ;). Maakt ook niks uit, niemand kan het perfect. Anyways probeer ik SAMEN met het gehele team er wat goeds van te maken wat voor heen niet werd gedaan. En ik wil inderdaad geen discussie voeren op het forum, de reden waarom ik er op reageer is ten eerste dat niet alle dingen kloppen die er worden gezegt, ten tweede ben jij aan het proberen om de map omlaag te krijgen inclusief de crew. Je kan gaan ontkennen, maar dan moet je je post even terug lezen, inclusief je skype gesprekken die je met mensen hebt ;) ten 3e wil ik niet dat de map door jou onderuit gaat, gaat je iig niet lukken. Jij hebt het allemaal maar over negatiefe dingen over de map. Maar kijk wat de map op dit moment heeft gemaakt, zoveel aandacht, zoveel fans, zoveel vraag er naar. Daardoor wil ik dit gewoon doorzetten. En er zijn bepaalde mensen inclusief jou die dit tegen willen gaan houden. Iig laat ik daar niks van merken ;)
wesselll
Lid
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 29 okt 2010, 18:43

Re: The Dutch map!

Bericht door wesselll »

Nou Chris, ik ben het volkomen met je eens en ik denk dat er wel meer mensen met Chris eens zijn, niet waar?
Gebruikersavatar
brando
Lid
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: za 20 nov 2010, 16:44

Re: The Dutch map!

Bericht door brando »

dit maal ook met CHRIS eens
J.T.H ---- Juurlink Transport Holland :wave:
116808apd
Lid
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 31 okt 2012, 19:55
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door 116808apd »

Ik ook. Zal een oogje in het zeil houden voor het geval dat ze vast lopen. De truckwereld verdient Nederland in een map.
Christix
Lid
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 05 jun 2013, 19:36

Re: The Dutch map!

Bericht door Christix »

116808apd schreef:Ik ook. Zal een oogje in het zeil houden voor het geval dat ze vast lopen. De truckwereld verdient Nederland in een map.
:thumbup: :thumbup:
Eddy1985
Lid
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: za 22 jun 2013, 19:45
Locatie: Hoogvliet

Re: The Dutch map!

Bericht door Eddy1985 »

hoe dan ook Rick, met of zonder jou hulp die map gaat er komen. Als je al ziet hoe het op facebook gaat, met de dag komen er mensen bij die het project steunen.
Gebruikersavatar
jbsystems
Lid
Lid
Berichten: 513
Lid geworden op: di 30 jun 2009, 11:14
Locatie: Aalst / Belgium
Contacteer:

Re: The Dutch map!

Bericht door jbsystems »

Kappen nou heren, we weten nu ongeveer hoe de situatie is. Met bovenstaande berichten.
Daarvoor moet men nu niet meer verder zitten discuteren en of elkaar opsteken/afbreken enzo...

Doe dit dan via PM, en laat deze topic dan enkel nuttig zijn voor de nieuwe ontwikkelingen van het project.
Anders vrees ik ervoor als jullie zo blijven doorgaan dat deze topic wel eens gesloten zou kunnen worden.
Afbeelding

Mercedes-Benz Actros => Trucks you can trust
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”