Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Plaats reactie
Gebruikersavatar
yusuf22
Lid
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: di 18 okt 2011, 21:26

Re: Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Bericht door yusuf22 »

ik kom uit Bulgarije en ik kom hier niet om alleen geld te verdienen ik kom hier om een goede opleiding te volgen(ik volg nu vwo)
en om een familie te stichten en daarna een transport en logistiek bedrijf te maken om veel meer werkplekken vrij te maken voor truckers in Nederland

dus dat zegt niet dat ALLE bulgaren slecht zijn ik wil net als jullie iets doen voor de samenleving in nederland
truckboy6
Lid
Lid
Berichten: 1342
Lid geworden op: wo 30 mei 2012, 15:40

Re: Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Bericht door truckboy6 »

maar heeft er iemand gezegd dat ALLE bulgaren slecht zijn dan??? alleen de mensen die niet van andermans spullen af kunnen blijven, maar dat is ook zo bij Nederlanders, Belgen en Italiaanen......
als je aan iemand anders spullen komt, ben je gewoon niet goed (Vind ik)
Liever 6 die drinken, dan 8 die niet klinken!!!
Afbeelding
Gebruikersavatar
stefboy897
Lid
Lid
Berichten: 1059
Lid geworden op: ma 16 apr 2012, 19:17
Locatie: Meedhuizen

Re: Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Bericht door stefboy897 »

yusuf22 schreef:ik kom uit Bulgarije en ik kom hier niet om alleen geld te verdienen ik kom hier om een goede opleiding te volgen(ik volg nu vwo)
en om een familie te stichten en daarna een transport en logistiek bedrijf te maken om veel meer werkplekken vrij te maken voor truckers in Nederland

dus dat zegt niet dat ALLE bulgaren slecht zijn ik wil net als jullie iets doen voor de samenleving in nederland
nee idd ik heb niks tegen oostblokkers zoals jij die gewoon de juiste papieren hebben anderen niet in gevaar brengen en het zelfde salaris krijgen als Nederlanders maar er moeten gewoon goeie regels voor komen bijvoorbeeld dat oostblokkers het zelfde moeten verdienen en de juiste papieren op zak hebben dan is het oke maar er zijn helaas ook nog van die **** oostblokkers die de gevaren niet kennen en andermans leven in gevaar brengen en daar word ik zo schijtziek van en het is niet alleen hun schuld maar ook de schuld van de werkgevers die alleen maar aan zichzelf denken en die niks geven om hun werknemers
Abonneer op m,n YT kanaal voor ets2 en andere games. https://www.youtube.com/channel/UCVCSiBQpmVSOjaEzt7xyC5w

Lampen aan!
Gordijn in de plooi!
Geen gelul!
Gas met dat spul!
Op links ENDOOORR!!
Gebruikersavatar
scaniaforlive
Lid
Lid
Berichten: 1333
Lid geworden op: di 28 jun 2011, 20:31
Locatie: Yn Fryslân
Contacteer:

Re: Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Bericht door scaniaforlive »

Of er word een strengere wet ingevoerd voor dat je in Nederland aan het werk mag ;)
Euro Truck Simulator 2 - V 1.4.8
--------------------------------
Loud Pipes Save Lives
--------------------------------
My Sport Is Transport
--------------------------------
Afbeelding
Gebruikersavatar
yusuf22
Lid
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: di 18 okt 2011, 21:26

Re: Bulgaren stelen 8.000 liter diesel

Bericht door yusuf22 »

ik vindt dat werkgevers meer naar kwaliteit moeten kijken dan naar de geld want in bulgarije zijn de meeste truckers niet echt gediplomeerd en hier wel en daar wil ik ook meer naar kijken wanneer ik hier een bedrijf heb ik wil mensen die een goede studie hebben gedaan en niet iemand die voor heel erg goedkoop werkt
Plaats reactie

Terug naar “Overige”